Babalar da Anlar Kitap

Standart

Tek hayalim ve amacım yazılarımı notlar halinde toplayıp, belki ciltleyerek gelece bırakmak. Oğlumun, onun gelişiyle insanı, yaşamı anlayışımın nasıl değiştiğini, onun hakkında neler hissettiğimi ilerde bu yazılar sayesinde öğrenebilmesini sağlamak. Bu sayede babamla ilişkimde eksikliği içimi yakan tecrübeyi oğlumun tecrübe etmemesi.

Böylece hislerimin hemen hepsini yazıp kalbimden geçenleri ifade etmeye başladım.

Sonra blog sayfamdan doğru yazar Elif @elifaylaelif karşıma çıktı. Hayallerime hayal kattı, amacımda düşündüğümden de ötesine ulaşmama vesile oldu. Sayesinde 0-2 yaş aralığında oğlumla ilgili hislerim, ilişkim fotokopilerle ciltlenmiş bir şekilde dolabımda duran notlar değil hem size hem de gelecekte oğluma ulaşabilecek.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Ayhan Yalçınkaya

Babalar da Anlar Kitap’ için 3 yanıt

  1. Şehrinur

    Blogunuza nasıl ulaştım şimdilerde hatırlamıyorum.lisedeydim. aradan seneler geçti.sosyal medya kullanmıyordum.sizi takip etmek için google üzerinden yıldızlamıştım. telefon değiştirsem ya da resetlesem eski ayarlarımı yüklerken hep önce sizi tekrar bulup yıldızlamıştım.şimdilerde yakında mezun olacak bir psikolog adayıyım.çocuk psikolojisi derslerinin baba çocuk etkileşimi kısmında, gördüğüm vakalarda hep ister istemez aklıma geldiniz, karşılaştırdım.hassas görüşünüz yanında bunu aktarma biçiminizde çok güzel.kitabınızı edinip hem kendim okuyacağım hem de erkek arkadaşıma hediye edeceğim.bize bir ebeveynin bu narin bakışını sunduğunuz için çok teşekkürler.size ,eşinize ve hayatınıza anlam veren oğlunuza..hayatımınızı böylesine güzel anlamlandırıp sunmamızı sağlayanlara.iyi günler.

    • Bu ne güzel bir yorum ya hu! Bir dakika geçmeden okuduğum, beyaz bir fon üstünde bu siyah harfleri daha yorum bitmeden öbür boyu hatırlayacağımı hissettim. Bu denli anlaşıldığım hissini uzun zamandır hissetmemiştim sanırım. Son cümle bittiğinde göz yaşımı sildim. Bir anı oldu bana artık. Çok ama çok teşekkür ederim.

      • Şehrinur

        Asıl ben çok teşekkür ederim. Bana çok farklı bir bakış kattınız. Bu aslında sadece bir baba oğul etkileşimi değil. Sevdiğin birinin tüm davranışlarını bakışlarını sözlerini dokunuşlarını anlama çabası. sanırım bu verilen değeri en güzel gösterme biçimi. Değer verenimizin olmasından öte bizdeki değerini göstereceğimiz birinin olması ona kendimizi anlatma çabamız çok saf,içten. Eminim ki oğlunuz çok güçlü biri olacak. Çünkü o bu hayattaki değerini ifade edebilecek güçlü bir babaya sahip. Hepimizin babası yada sevdikleri bizlere değer veriyor ama çok azımız bunu paylaşabiliyor. Bu bizi duygusal açıdan çok güçlü yapacaktır. Asıl ihtiyacımız olanda bu güç zaten. Sevgiyle kalın .

Yorum Yap